evelinehoofd.reismee.nl

Vaarwel Nederland, hallo Kansas USA!

Over bijna 12 uur gaat het dan toch echt gebeuren! Na een jaar lang plannen, informatiebijeenkomsten, aanmeldings pakketten en formulieren invullen en klaarstomen gaat mijn avontuur nu eindelijk beginnen! Het is een raar idee dat dit het laatste nachtje in mijn eigen bed zal zijn!

Ondanks dat ik me niet aan mijn eigen planning heb gehouden heb ik er toch heel veel aan gehad met het op orde krijgen van aaaaall mijn spullen. Het heeft me vandaag bloed, zweet en tranen gekost om alles nog bij elkaar te krijgen maar het is me gelukt.Het was behoorlijk stressen (nog steeds: hoop dat mijn handbagage niet te groot of te zwaar is of dat ik iets vergeten ben of niet in orde heb)en allemaal dingen die ik nog moest doen waar ik nooit rekening mee had gehouden kwamen vandaag ineens op!

Ik heb uiteindelijk nooit geskypedmet mijn gastgezin maar datvind ik niet zo heel erg. Ik zal ze zaterdag wel ontmoeten en dan heb ik daarde rest van het jaar nog voor! :)Mariah is al bezig geweest met het maken van ''Welcome Eveline'' posters en heeft als ik het goed begreep vandaag haar eigen auto gekregen waarin ze ons elke dag naar school gaat rijden!

Ik heb maandag 15 augustus volleyball tryout om 6 uur 's ochtends(!?), die ik waarschijnlijk echt ga verpesten, maar ik kan het maar beter gewoon proberen toch? :P Dan ga ik 's middags bowlen met mijn CR en alle andere exchange students die onder haar vallen. Daar heb ik echt heel veel zin in! lijkt me super gezellig en leuk om alle anderen te ontmoeten.

Morgen is DE dag. Het afscheid gaat zwaaaar worden maar het is het dubbel en dwars waard! Ik zie mijn afscheids comité morgen ochtend vroeg om 8 uur op schiphol!

Ik ga iedereen missen, maar ik zie jullie volgend jaar allemaalweer! Wens me succes met mijn aller eerste keer vliegen! Mijn volgende bericht is vanuit het zonnige Amerika! Kan niet wachten! :D

Liefs, Eveline

Reacties

Reacties

Willemijn

heeel veeel plezier eeef!! ik begin het ook nu te beseffen en het voelt eerlijk gezegd best vreemd:P

Annick

Aaah tot zo ik heb er echt zoo super veel zin in!
x

Koen

Veel plezier!

En chill van die auto, dat is wel winnen. P:

mija

zet hem op eveline. maak er wat van.
ik heb er het volste vertrouwen in.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active