evelinehoofd.reismee.nl

Druk druk druk!

Hoi allemaal! Weer even een kleine update:

Nog twee weken in Nederland te gaan en dan zit ik in New York en kom ik voor een jaar niet meer terug! De realisatie is in aantocht, maar volledig aanwezig is het nog steeds niet. Ik vermoed dat het pas een paar dagen voor vertrek komt of zelfs pas op het vliegveld (of later! Wie weet!)

Het hele avontuur is heel erg dubbelzijdig. Aan de ene kant vind ik het zo jammer dat ik hier nog maar twee weken ben, en lijkt dat veel te kort. Maar aan de andere kant is elke dag dat ik hier ben en niet al onderweg er één te veel. Dat komt denk ik vooral doordat ik al zo lang aan het wachten ben en me al zo lang bezig ben met alle voorbereidingen, dat ik het nu wel eens tijd vind worden dat het echt gaat gebeuren!

Ik heb al veel contact met mijn gastgezin gehad en ze lijken me echt super lieve mensen. Ik had eindelijk de moed bij elkaar geraapt om te vragen of ze wilden skypen en dat wilden ze heel graag, maar helaas hadden ze een virus op de computer en alles is nog steeds niet helemaal opgelost, dus voorlopig zal het nog niet gebeuren vermoed ik. Ik hoop dat ik nog wel de kans krijg om met ze te skypen voor mijn vertrek.

Afgelopen vrijdag is Marleen thuis gekomen van Hawaï. Het was super leuk om al die verhalen te horen en het maakt me nog enthousiaster om te gaan! Zaterdagavond hadden we een gezellige Hawaïaanse barbecue in de regen met alle familie. Waarschijnlijk zijn er nu al een paar mensen die ik niet meer zal zien voor mijn vertrek.

De komende twee weken zijn al erg vol gepland:

Vrijdag gaan we Marleen inhalen bij de Nijmeegse Vierdaagse.

Zaterdag moet ik nog een keertje werken.

Zondag en maandag ga ik al mijn lades en kasten

ondersteboven halen, uitpluizen en opruimen.

Dinsdag ben ik nog even vrij. Dan heb ik nog even tijd om niets te doen :)

Woensdag en donderdag ga ik dan aan de grote taak beginnen: mijn tas en koffer inpakken.

Vrijdag ga ik mijn feestje van zondag voorbereiden en ‘s avond vertrekt Koen naar Noorwegen

Zaterdag is mijn laatste werkdag bij de Theetuin

Zondag de 31ste heb ik een afscheidsfeestje voor al mijn vriendinnen. Iedereen die zin heeft om te komen en nog niet is uitgenodigd, is ook van harte welkom! Hoe meer zielen hoe meer vreugd, ik wil van iedereen nog eens afscheid nemen! (houdt je tissues gereed mensen haha)

Maandag ga ik mijn hele kamer schoonmaken voor vertrek

Dinsdag ga ik nog even langs bij opa & oma en grootmoeder om voor de laatste keer afscheid te nemen.

En dan is het woensdag, en sta ik om 8 uur al op het vliegveld. Om kwart over 11 vertrekt dan mijn vliegtuig naar New York, waar we met een groep USA highschoolers en begeleiders tot zaterdag ochtend zullen blijven. Dan vliegt iedereen door naar zijn gastgezin.

Ik kan niet wachten! (of toch ook weer wel?.. Nee, ik kan echt niet wachten!) ik heb er suuuuper veel zin in! :D

Ik hoop jullie allemaal nog eens te zien en er komt voor vertrek denk ik nog wel een laatste berichtje van uit Nederland.

Veel liefs, Eveline

Reacties

Reacties

Sarah

hahaha poppetje, er staat skien instead of skypenn!
Ohhhh ik ga je zo erg missen he! Word janken op het vliegveld joh!
Heb wel leuke souveniertjes voor je zodat je die kan mee nemen en me niet kan vergeten haha

Eveline

oh hahahah lol dat heeft autocorrectie perongelijk gedaan! wordt inderdaad echt janken! ik zal je nooit vergeten hoor!

Sarah

Hihi ja heel pak zakdoeken mee joh!! Haha mooi zo, ik jouw ook niet! Heb echt een super cadeau voor je gevonden, ben echt zo benieuwd wat hè er van vind hihi
Loveyouuuuuu

Laura

Ik zit al anderhalve in Nieuw Zeeland en het besef dat ik een jaar weg ben is er nog niet, dus bereid je maar voor! Ik ken het gevoel van het lange wachten. Al vast heel veel succes!

mija

zet 'm op Eef,
je agenda zit strak in elkaar.
Wat gaan we eten / drinken met al die jankende mensen zondag. hopen op droog weer.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active