evelinehoofd.reismee.nl

Rose Hill beware!

Because Eveline is coming to town!

Ja, je hebt het goed! : ik heb een gastgezin!! Sommige van jullie horen dit waarschijnlijk voor de zoveelste keer, andere horen dit voor het eerst, maar ik ben geplaatst in Kansas, in een plaatsje Augusta bij de familie Irvin, die bestaat uit Ronnie en Shirley, en hun dochter Mariah (bijna 16).

Afgelopen maandag ging ik 's avonds nog even op facebook, en ik zag dat een vrouw, die bij de Amerikaanse partnerorganisatie AYUSA werkt, mij had toegevoegd en ze vroeg mij of ik al gepraat had met mijn gastgezin. Op dat moment wist ik nog helemaal nergens van, en dat zei ik haar ook. Toen vertelde ze mij dat ze mijn Community Representative is. Het komt er op neer dat ik naar haar toe moet als ik problemen heb tijdens mijn verblijf in Amerika. Ze is dus een soort van begeleider. Ik trok al meteen conclusies en dacht dat zei waarschijnlijk wist dat ik dan een gastgezin en een high school had. Daarnaast was dit het aller eerste contact dat ik met Amerika had, dus ik was helemaal hysterisch en blij!

Helaas moest ik dinsdag en woensdag de hele dag werken. Dinsdag tijdens het werk kwam mijn hoop uit, want ik kreeg een smsje van mijn moeder, dat ik TA moest bellen. Jammer genoeg kon dat dus niet omdat ik aan het werk was, en toen ik thuis kwam was TA al een uur gesloten. Die avond sprak ik mijn CR, Cheryl, weer. Ze vroeg mij of ik al een telefoontje had gehad, dus ik legde uit hoe het zat. Ze vertelde mij vervolgens dat ik naar Rose Hill high school zal gaan in, hoe verbazend, Rose Hill (klinkt dat niet schattig?!). Rose Hill high school is ''home of the rockets'' en ik ben meteen van alles op gaan zoeken, en het is een school rond de 600 leerlingen, met een heleboel activiteiten en sporten die je kunt doen en als ik het goed begrijp en Wikipedia gelijk heeft, krijgt iedere student daar een laptop! Ik houd nu al van deze school! <3
De volgende ochtend moest ik om half 10 weg, en TA was bereikbaar vanaf 9 uur, dus ik heb besloten om dan maar te bellen, en daarna meteen door te gaan naar werk, want ik kon niet meer wachten. Nu wilde ik het weten ook! De avond daarvoor had Cheryl me uitgelegd dat ze een mailtje had gekregen met dat niemand nog contact met mij op mocht nemen tot dat ik het wist, maar ze had het mailtje verwijderd en was vergeten wat er ook alweer precies in stond. Ze had niet verwacht dat het zo lang zou duren voordat ik gebeld was en daarom had ze al contact met mij gezocht, wat dus eigenlijk nog helemaal niet mocht. Toen ik belde, moest ik dus net doen of ik nog nergens van wist, terwijl ik de helft al ongeveer gehoord had! TA vertelde mij dat ik bij de familie Irvin zou komen te wonen en waar dat was. Ze wonen op een soort van range, met een oppervlakte van 20 hectare! Ze hebben twee paarden en een kat, die vermoedelijk kittens zal krijgen! Ze hebben ook nog 2 andere kinderen, maar die wonen al uit huis, en hebben zelf ook al kinderen, want in hun brief aan mij stond dat ze ook al drie kleinkinderen hebben.

Hun dochter Mariah heeft veel dezelfde interesses als ik: ze houdt van dansen, lezen en zwemmen, en het hele gezin houdt van koken. Ze zijn Christelijk en doen zo nu en dan vrijwilligerswerk. Verder zijn ze heel actief: Mariah houdt zich veel bezig met de sporten op school, en vinden ze het leuk om dingen samen te doen. Als ik het goed begrijp zal ik een kamer met haar delen

Ik heb ze gisteravond voor het eerst gemaild, en al een berichtje terug gehad. Ook heb ik al heel kort met Mariah gesproken via facebook. Het lijkt me echt hele aardige en liefdevolle familie. Ze hadden mij een brief gestuurd waarin ze zichzelf voorstelden, en aan het eind stond dit:
P.S. We loved your handwritten letter to your host family, it really warmed our hearts. Please let your family know that we will love and care for you until your safe return to them. God Bless you and your family, Ronnie, Shirley, and Mariah Irvin

Lief toch! Ze hebben ook al iedereen verteld over mij en ze verlangen er naar mij te ontvangen in hun huis en ik ook! Over minder dan twee maanden zal ik al in Kansas zitten! Ik vertrek waarschijnlijk 3 augustus, en mijn eerste schooldag is of op de 16e, of op de 17e, daar ben ik nog niet helemaal uit, maar het ziet er dus naar uit dat ik mijn verjaardag in Amerika ga vieren! Ik heb er heel erg zin in en kan niet wachten om te vertrekken!

Als je mijn nieuwe adres wil, moet je het maar even vragen.


Love, Eveline

Reacties

Reacties

Ingrid

Whaaaa! Ben echt blij voor je :D
en ja, Rose Hill klinkt idd schattig x3
xx

Selina

Wauuw Eveline nogmaals, het klinkt echt super!
Je familie klinkt echt heel erg lief! Ik hoop dat we elkaar een keertje gaan opzoeken, aangezien we niet zo ver van elkaar afwonen in Amerika!

Eveline

Selina dat zou echt leuk zijn als dat kon! dan moeten we maar een keertje een afspraak maken als we daar zijn! =D

Rosa

WOEHOOOOEEEEE! It sounds lovely dear, i'm so fucking super happy for you. It's all getting so close now! lsjdlkajdl so excited.

Rose hill... so cute. SO CUTE. it sounds like something in a book. A little desperate housewive like don't cha think? Do you know the tvserie pretty little liars? well I think a story like that could be in a town called 'Rose Hill'!

wendel

klinkt super leuk!!! :D Ik ga ook 3 augustus naar New York!!:)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active