evelinehoofd.reismee.nl

Het wachten waard!

Toen ik mijn vorige blog schreef was ik er nog heilig van overtuigd dat het nu een makkie zou worden. Mijn pakket was ingevuld, ik had al mijn werk gedaan, en nu hoefde ik helemaal niets meer te doen. Alleen nog maar wachten.

Makkelijker gezegd dan gedaan! Ik heb de afgelopen weken zo'n beetje tien keer per dag mijn mail gecheckt, om elke keer weer teleurgesteld te moeten worden.

Tot vandaag! Ik was alleen thuis en ging voor de zoveelste keer mijn mail even bekijken. Jahoor, geaccepteerd!!Travel Active (TA) heeft de VS ingedeeld in 9 regio's en ze gaan nu voor mij op zoek naar een gastgezin en school in regio 9. Hier vallen de staten Kansas, Missouri, Arkansas, Kentucky en Tennessee onder. Ik zal een foto uploaden waar alle regio op te zien zijn.

Ik kan het niet geloven! Het staat nu echt vast. Ik ga naar Amerika! =)

Ik ga nu over op het wachten op een telefoontje voor een plaatsing. Hopelijk vindt TA snel een gastgezin voor me.

Breng jullie op de hoogte zodra ik het weet!

x Eveline

Reacties

Reacties

Arda

Wat geweldig!
Gefeliciteerd.
Wachten duurt altijd (te) lang, maar ... het wordt wel beloond.

Sarah

YEAH!
finally!
haha vind je de plek wel leuk? :D

Marga

hihihi
gefeliciteerd van me mama! :3

xx

Marleen

jippie jippie jeee!

Anne Woltersom

Ha Eveline,

Super stoer dat je naar Amerika gaat, gefeliciteerd!

Anne.

koen

woei,

daar ga je

mija

wat een geweldig nieuws door de telefoon. Ik kon zowat horen dat je op je benen stond te trilllen dat het nu echt waar was

Willemijn

Just awesome!:D

Rosa

nu ik nog. hahah.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active