evelinehoofd.reismee.nl

Aanmeldingspakket opgestuurd!

HALLELUJA!

Het heeft even geduurd (2 maanden?), maar eindelijk heb ik mijn aanmeldingspakket af kunnen maken en vandaag, om half 10, op de bus gedaan.

Nu alleen nog maar afwachten en TA lekker al het werk laten doen. Heerlijk! Dat kan ik wel denk ik.

Nu hopen dat ik geaccepteerd word, maar daar heb ik wel vertrouwen in.

Hoop binnen een maand weer een blog te kunnen plaatsen met goed nieuws. Tot dan: again fingers crossed!

xxxx Eveline

Reacties

Reacties

Nona

Hoi! Ik zie dat jij op reis gaat met Travel active. Ik ga ook over een paar jaar. Is het goed als ik jou ga volgen, zodat ik een beetje een idee krijg? Lijkt me leuk! En oja, ik ken je verder niet, haha. Veel plezier alvast! (:

Eveline

He Nona.
Tuurlijk mag dat!
Het duurt nog wel even hoor! haha
dankje! komt vast goed =)

Arda

Ha Eveline, het enthousiasme spat nu al van je blog af!!! Leuk dat je me hebt toegevoegd en wat een 'stoere' grootmoeder heb jij hè?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active